We willen net zoals vorig jaar een aantal inname momenten organiseren zodat elke leider de gelegenheid heeft om de tas met kleding van zijn of haar team in te leveren.
Let op: dit gaat dus NIET over de trainingspakken alleen over de wedstrijdkleding; shirts, broeken, sokken en de zwarte Be Quick wedstrijdtas!
- Je bent verplicht om als leider op één van deze inleverdata met de kleding langs te komen en het door ons te laten controleren. Voor elk team is het belangrijk om de kleding SCHOON en COMPLEET in aantal in te leveren! Zorg dus dat je van iedereen de kleding hebt ingenomen!
Mocht je na deze inleverdata met jouw team nog moeten spelen dan krijg je de tas van ons alvast weer mee na controle.
- Mocht je als leider en/ of trainer na dit seizoen stoppen dan kun je deze inleverdata ook gebruiken om je leiders/ trainerskleding in te leveren!
- Mocht jouw team al op tijd klaar zijn met wedstrijden/ toernooien, dan ben je als leider ook welkom om jouw tas met kleding al in te leveren op de data die genoemd zijn bij het inleveren van de trainingspakken.
We proberen de inleverdata zoveel mogelijk op alle teams af te stemmen maar mocht je om wat voor reden dan ook niet op één van deze data kunnen, zorg er dan voor dat er iemand uit jouw team dit van je overneemt en laat dit ons even weten op onderstaand e-mailadres. Er komen ontzettend veel tassen met kleding in één keer terug dus het is fijn als iedereen op één van deze data komt!
De inleverdata voor wedstrijdkleding zijn:
- Woensdag 25 juni 15.45- 17.15 uur
- Donderdag 26 juni 19.00-21.00 uur
- Maandag 30 juni 19.00- 21.00 uur
- Donderdag 03 juli 19.00- 21.00 uur
Het inleverpunt is elke keer op de club bij Be Quick ’28.
Mochten er vragen zijn stuur deze dan naar kleding@bequick28.nl
Met sportieve groet,
De kledingcommissie